Avslutning på crosskolan och födelsedag!

Idag har jag jobbat med en massa måsten på förmiddagen och sen på eftermiddagen hämtade jag Emil i skolan och vi började med morfars present.
För idag fyller pappsen år och vad köper man till någon som absolut inte vill ha något?
 
 
 
 
Vi bakade!
 
En paket hade vi med oss och sen bakade vi skånska pepparkakor som pappa älskar. Det gick hem! 
 
Viola tycker väl inte att bakandet var så roligt, henne fick jag leta efter när hon vart borta f ö r länge.
 
 
När skånepepparkakorna var klara och kvällens mat var fixad och packad i en kylväska så stack jag och Emil till mormor med grejerna. Emil stannade kvar där i väntan på morfarn medan jag körde ut till banan för årets sista crosskola. 
 
 
 
Det var en klar och lite kylig kväll på crossbanan idag och Albin hade med ett par presenter att lämna till sina tränare. Pappa ringde när jag var där ute och sa att han var på väg hem till oss för att hämta Alvedon till Emil och undrade vart den låg, han hade ont i örat nämligen. 
 
Jag stannade till sju innan jag stack hem och hämtade mini. Nu sover han gott och jag hoppas verkligen inte att det blir något av öronontet. 
 
I morrn bitti kör vi väl favorit i repris på morgonen.
Brasan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0