Att vara hemma!

 
Att vara hemma och få mysa ner sig i sängen med dessa båda, kolla på ett par avsnitt av AFV och innan det är slut, ha en sovande unge på varje arm. Det är kärlek. Det är precis vad jag längtat efter. Som en galning. Det och att alldeles strax gå krypa in i famnen på David och sen bara slappna av. 
 
I morrn åker vi tidigt så jag har egentligen bara hunnit hem, packa upp, förbereda mat, äta kvällsmat med familjen och sen lägga mig. Det är cross hela dagen i morrn, Albin ska köra tävling och hela familjen ska givetvis med (utom mormor som jobbar och ändå tycker det är lite läskigt). 
 
Nää, nu jäklar ska det sovas, och jag ska njuta av varje minut i min egen säng. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0