Det blommar i trädgården

 
 
Ja, det verkar som om trädgården fått fnatt i värmen. Jordgubbarna blommar igen, rosbuskarna har massa knoppar och våra hallonbusken levererar bär som aldrig förr. 
 
Idag har jag äntligen varit ledig på eftermiddagen. Igår var jag på Ica hela dagen och idag har jag varit på Handels halvdag.
 
I morrn blir det Ica och på söndag måste jag komma ikapp med bokföringen för att jobba på Handels en sväng på måndag och sen åka på kurs/konferens resten av nästa vecka. Det blir inte mycket familjetid ett tag fram över så idag la vi oss i vår säng och kollade på Fångarna på fortet och sen somnade grabbarna och jag fick ligga där med en djupt sovande unge på var arm och bara njuta en stund. 
 
Nu är det bäst att somna, jobb väntar ju i morrn. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0