Att ha firat påsk

 
Jodå, det bidde påskfirande här oxå men inte riktigt som vi hade tänkt.
 
Lilla Alvina var så utom sig ledsen så brorsan och Julie fick hastigt lämna och åka hem men farmor & farfar kom och fikade med oss och fick sett en liten skymt av henne innan hon blev sådär utom sig.
 
Vi åt smarrig påskmiddag. 
 
 
Mamma hade med sig laxen, garnityret och såsen, så allt jag behövde göra va att koka en gryta potatis. Det var så himla gott och vi blev alla väldigt mätta och belåtna.
Till fikat hade jag svängt ihop en citronpaj och så la jag fram lite nybakta kakor jag har i mina plåtburkar.
 
 
 
 
Vi hade dukat fint och grabbarna hjälpte mig att plocka in lite blomster och kvistar.
 
Nu håller vi tummarna att Alvina är på bättre humör nästa gång hon kommer och hälsar på faster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0