Ett nytt kapitel!

I vår familj håller det just nu på att startas ett helt nytt kapitel.
I och med att jag blev sjuk och min familj valde att stötta mig helhjärtat så föll det sig så att mamma sa upp sig från jobbet och pappa valde att starta upp sin egen byggfirma där mamma ska vara anställd och ta hand om pappersarbetet. Då är hon mer flexibel i sina arbetstider och kan hjälpa oss med barnen och mig med rehabiliteringen tillbaka till ett någorlunda normalt liv. Även pappa kommer ju kunna planera sina dagar på ett helt annat sätt och det här kommer helt enkelt bli bättre för alla.
 
Så pappa har fått sig ett eget litet aktiebolag och vi har skapat en hemsida till det!
 
 
kristerjonssonbygg.se heter den och den går att kika på här.
 
Mamma har redan fått en hel del att göra, det ramlar in paket jämt och ständigt nu tydligen.
 
 
Men så himla skönt detta känns!
Jag hoppas kunna stötta tillbaka snart, när dom behöver hjälp med nya bolaget.

Kommentarer
Postat av: mamma

Du stöttar redan. Utan dig hade det inte blivit av alls. <3

2017-04-22 @ 10:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0