Snart smäller det!

Snart öppnar Strömma Farmlodge!
 
 
Jag var där en sväng i veckan och kollade läget och tjuvkikade på vad som är på väg in och vad man bara måste ha! Tyvärr är det precis hur mycket som helst som hade passat finfint hemma hos mig och jag hade blivit fattig om det hade varit öppet och funnits möjlighet för mig att handla något...
 
Nu fick jag nöja mig med att titta på när tjejjorna jobbade och för min egen skull så tog jag och Daisy och arbetstränade mig lite, så vi sjöng Imse vimse spindel, Bom bom bom bom slå på stora trumman och Bä bä vita lamm. Daisy tyckte, som synes, att det var helfestligt trots att jag knappt kommer ihåg hur dom går och än mindre kom jag tydligen ihåg hur barn rör sig i den där åldern för när jag skulle byta blöja på ná, så var hon hal som en ål. Men hon är som en sålstråle nästan jämt den där ungen så träningen med henne går finfint! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0