Att vara lite småtrött

Ja, småtrött är verkligen rätta ordet, men på ett bra sätt.
Idag började jag nämligen jobba redan 5.40 för att vara bra med när vi drog igång.
 
 
Idag har våran kära Vin & Vax-Malin gjort oss sällskap på Strömma minsann!
Vi hade konsert i går och konsert idag så jag har preppat på allt vad jag kan där i köket och Malin har gjort sitt första arbetspass hos oss. 
Chiefen (Tillika världens bästaste vän, Marina), tittar in lite då och då, eller ja, typ jämt.
 
Visste ni förresten att vi typ gör ALLT själva?
Från alla kakor, bakverk, pannkakor, sylt och saft i kvarnen, till brödet, müslin, knäckebrödet och marmeladerna i Bed & Breakfastet. Jodå, det är fullt ös hela dagarna nere i köket, där jag trivs så vansinnigt bra.
 
Men som sagt, nu är jag lite lätt mör och hoppas att barnen vill lägga sig i tid dom med för pappan i familjen är ute på crossbanan och jobbar, som alla kvällar denna veckan, inför cross-SM som går av stapeln i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0