Throwback Thursday!

Tycker det börjar bli dags att damma av den gamla kategorin "Throwback Thursday" igen.
 
Hästar!
Jag saknar dom. 
Men det finns nog tyvärr inte varken tid eller pengar just nu och jag vill inte behöva hyra in mig någonstans utan det får bli om vi får tag i något litet hus utanför samhället kanske.
 
Men åter till bilderna då. 
Detta är runt 2003-2005 när jag hade en foderhäst i Åkulla ett tag.
Det var iofs inte särskillt länge för Sara (som hade stallet) hade an massa hästar som hon behövde hjälp med så jag red på dom istället. Både Teddies och Camaro är ardenner och det lilla fölet överst är ett minishettisföl.
 
Som sagt, jag saknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0