Att ha haft en sommarlovsdag

 
Inte helt varm men ändå sommar och då ska man bada!
 
Igår hade vi ju inte världens högsta temperatur precis men det stoppade inte grabbarna från att bada inte. Men sen var det också tandhackande blåläppar som kom upp och knödde ihop sig i gungan under en filt och värmde sig. Jag lagade middag som alla gossarna åt med god aptit och sen när Albin & Eddie kört vidare så bidde det jag och prickekorven hemma och då körde vi också lite filt i hänggungan.
 
Jag gillar dessa dagar också, lika mycket som jag gillar att jobba en hel dag så gillar jag att ha gäster som både checkar ut och checkar in samma dag så jag behöver städa och tvätta, att få iväg morgonens mail, vända pappershögen, laga middag och gosa katt. 
Olika dagar men lika omtyckta.
 
Nu ska jag svida på mig mina nya arbetskläder och åka till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0