Att ha den bästa av alla mammor!

 
Den här. Alltså, DEN HÄR!
 
Min mamma. Min älskade, älskade mamma som bara gör allt för mig och min bror och som faktiskt helt enkelt sagt upp sig från sitt jobb för att hjälpa mig. Hur fint? Kan man någonsin tacka ordentligt?
 
Jag älskar min mamma.
 
Hon ska jobba på ett annat ställe sen, sen när jag mår bättre,
men just nu fokuserar hon allt på sina barn och barnbarn.
 
 
När hon jobbat sin sista dag så åkte jag och Albin bort och överraskade henne med blommor, bubbel och en delikatesskorg från alla oss barn och barnbarn med respektive.

Kommentarer
Postat av: mamma

Det var inget svårt val <3

Svar: Älskar dig mammsen! <3
Charlotte

2017-03-15 @ 09:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0