Att ha haft fredagsmys!

När David kom hem så gjorde vi hemmagjord pizza!
 
Jag har hittat ett recept på pizzabotten som är galet gott och som går så himla smidigt att göra, degen behöver inte jäsa. Så jag svängde ihop botten, david fixade fram alla fyllningar och medan han la på grejerna så knallade jag ut i trädgården och hämtade basilika och oregano till våran pizza.
Som ni ser så har vi två olika, en till kidsen med ABSOLUT inget grönt på.
 
Det var riktigt, riktigt smarrigt och vi blev tokmätta hela bunten.
Albin gick och duchade direkt och åkte hem till mormor och morfar för övernattning och Emil sitter på sitt rum och grejar för fullt.
 
 
Jag och Lolan, vi myser...
(bilderna från i morse dock)
Ha en finfin fredagkväll på er.
Här blir det väldigt lugnt.
Jag ska strax hoppa in i duchen och sen blir det sängen, det är en trött mamma här hemma idag.

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Vi gjorde också pizza idag, men med färdig deg tyvärr på grund av lättjan. På min pizza blev det skinka, champinjoner, oliver, rödlök och fetaost. Enkelt men gott :)

2017-05-12 @ 20:20:33
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0