Att ha haft tacofredag!

Ja, sen jag blev sjuk så har ju ingenting varit som vanligt
så bara en sådan sak som att reda ut att åka och handla själv!
Fattar ni?

I fredags var jag alltså och handlade själv. Och överlevde!
 
På fredagar hämtar Albin Emil eftersom dom slutar samtidigt så jag var hemma och donade.
Vilade, klappade katten och var så rasande nöjd över att jag handlat.
 
Albin gav sig iväg med Eddie som vanligt efter att han ätit och gjort sina läxor och det tycker Emil alltid är lite tråkigt men eftersom jag och han fortfarande har behovet av att göra roliga saker ihop så började vi med maten.
Emil är en klippa i köket och speciellt när det vankas tacos!
Självklart har vi en mycket sällskapssjuk katt med oss vad vi än gör.
 
Efter maten så bidde pappan tydligen så trött att han passade på att lägga sig lite på köksbänken och ta igen sig, samtidigt som han pratar i telefon.
 
En väldigt, väldigt bra fredag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0