Att börja få det lite kyligare

 
Åhhh, jag tycker det är så himla mysigt nu när det börjar bli kallt ute.
Att vara ute när det är kallt och friskt och sen komma in och dricka eller äta något varmt.
 
Vi hade årets första glögg i veckan, med pepparkakor förstås.
 
När barnen varit ute och gått Bosgårdspromenaden med skolan i ÖSREGN och var precis dyngblöta och genomfrusna, då var det riktigt skönt att komma hem i värmen och dricka varm choklad.
 
 
Nu när jag är så himla mycket ensam de dagar jag är ledig och barnen är i skolan så blir det inte att jag lagar middag till mig själv, men att svänga ihop en gryta med soppa är helt perfekt. Då har jag som jag kan värma på i några dagar, värmande, nyttigt och välldigt gott.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0