Stillat rastlösheten...

I morse när vi gick upp vid halv 7 så var vi båda rastlösa som få! Inget planerat på hela dagen, vad skulle vi ta oss till?

Efter frukosten skickade jag ett desperat SMS till Anna där jag undrade om dom ville leka lite på förmiddagen och det ville dom, tur! Vi gjorde i ordning en liten korg (bilden längst ner till vänster) med diverse godsaker, ljus och lite grönt som Anna skulle få eftersom hon fyllde i går, sen åkte vi om Gööks och köpte frallor och fika.



Albin och Ella leker så bra ihop så jag och Anna får tid till lite prat mellan fikan och hyssen...
När vi kom hem somnade Albin i min famn framför tv:en och nu har jag precis väckt honom och han har somnat om i min famn så jag passar på att snoza lite extra på honom. Tänkte kanske svänga ihop lite mer julgodis i eftermiddag, fick sån inspiration när jag var hemma hos Anna, hon hade fått en bok i går om sötsaker inför julen, och där va mängder med gotte!

Nu ska ja försöka väcka Albin igen, så kan han gå ut och pynta med granris sen, ihop med pappsen hans som kommit hem med ett helt lass!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, det var ju för väl att den blev stillad en stund åtminstone...

2008-12-15 @ 19:38:01
Postat av: Anna

Ella blånekade till att hon och Albin skulle gjort några hyss, när jag berättade för Tobbe på kvällen... fniss

2008-12-16 @ 09:17:23
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com
Postat av: Charlotte

Hahha, så hon erkänner inte, Albin berättar gärna om hur det gick till "Ejja - Abin - Hysssss"!!

2008-12-16 @ 12:05:14
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0