Jobbe, jobbe, jobbe...

Det har vart lungt och tyst i fyrklöverns blogg nu i 2 dagar men jag har som bekant jobbat...

Idag har Albin vart hos mormorn och jag har jobbat och det har gått så bra, det är så kul att jobba med Brita, synd att vi bara gör det en gång varannan vecka.

I morrn har vi fullt upp. På kvällen ska vi ha styrelsemöte hemma hos mig så jag tänkte fixa nåt gott till kvällen och nåt till kaffet. Skulle fotat på dagen men det ska ju bli lika ruskigt i morrn så vi får skjuta på det, det är ju det som är tråkigt när man inte har en studio att vara i, utan jag måste ha bra väder, i allafall ok väder.

Ikväll ska jag kolla på Grey´s Anatomy och jag tror nog jag kryper upp i soffan redan nu med min te kopp och lite glass...

Kommentarer
Postat av: Ska jag inte passa Nuseluset i morgon då?

2008-11-12 @ 21:47:26
Postat av: Charlotte

Hahaha!! Hur gick detta till, missa du rutan "kommentar"?



Näää, höver inte passa!

2008-11-12 @ 22:00:59
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
Postat av: johanna

hejsan, ja vi får ta det på måndag då, men tror du inte att det skulle hjälpa med en stark lampa, typ en sån man har på arbetsplatser, vi kan isf låna hem såna.. Annars om du tror att det blir svårt att ta nu, kan vi ju alltid ta i en atelje´annars. Hade vart så himla kul med foton nu nä han e 1 år precis..

Ja, vi får se på det så får du säga vad du tycker.. mvh johanna



2008-11-12 @ 22:14:54
Postat av: johanna

Ok, vi får se på måndag, men tror du inte att det skulle hjälpa med en stark lampa, en sån som man har på byggarbetsplatser,?? Det går ju annars ändra på om du tror att det blir bättre bilder i en atelje kan vi ju ta det, hade vart så kul o få foton nu när han e precis 1 år.. du kan ju se vad du tror blir bäst.

nu kanske du fick 2 liknande inlägg men min data krånglade..

ha de gott mvh johanna

2008-11-12 @ 22:20:30
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vad konstigt allting blev här ikväll...

2008-11-12 @ 23:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0