Phuu, vilken natt!

I går kväll tog jag med mig laptopen upp i sängen och kollade på Grey´s. Somnade väl kanske vid halv 11, allt frid och fröjd så långt...

23.00 Vaknar av inkomnade SMS, David hade visst inga nycklar med sig ut...
23.45 David knackar på dörren när jag precis somnat om...
00.15 David kommer upp och lägger sig, precis när jag somnat om... Vaken igen...
00.45 Albin kommer och lägger sig hos oss, jag ligger vaken tills jag tror att han somnat och bär över honom...
01.00 Han sov inte, kommer tillbaka och vi gör samma procedur igen.
01.30 Jag bär över honom igen (nu måste han ju sova hårt, eller), han vaknar till och protesterar när jag försöker smita ut ur rummet, sätter mig bredvid hans säng.
02.15 Jag går och lägger mig, ÄNTLIGEN!
04.10 Albin vaknar igen och kommer till oss, jag sparkar vänligt men bestämt på David och han följer med Albin till hans säng, båda somnar.
06.00 David kommer tillbaka til sängen, Albin vaknar och lägger sig hos oss
06.07 Albin har tröttnat på att ligga hos oss, ställer sig vid Davids säng och ropar PAPPA det högsta han kan tills David går upp med honom
06.30 Jag somnar äntligen om!!!
08.00 Vaknar, inte så pigg och väldigt lite utvilad.

Kan ju dessutom meddela, att armen på det stället jag fick stelkrampen igår är sååå öm! Har inte kunnat sova alls på den sidan, jag hoppas på en betydligt bättre natt!

Nu ska vi strax äta tacos, jag är befriad från att laga mat idag, känns skönt för en gångs skull! Har fått gjort en himla massa med broshyrer, dekaler och hemside stuf!


Tömde lilla kamera som svärmor haft och jag hitta massa fint.



Albin var med Farmorn nere i Halmstad i tisdags och träffade sin tredje man Sanna.

  
Hos Farmor igår, Farfar kom förbi en sväng med.

 
Albin har kommit på hur man tar sig in i skafferier och andra ställen man inte får va på, visst ser han skyldig ut?


Albin, Pappa och Kajsa, sitter och kollar på mamman när hon jobbar vid datorn...


Kommentarer
Postat av: Anna

Aha! Albin är visst nyklippt, tror jag!!

2008-11-15 @ 18:31:51
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com
Postat av: Charlotte

Ja, Farmor Rigmor fick med honom till sin frisör i Grimeton! Inte så bra som Laila på långa vägar, men det duger!

2008-11-15 @ 19:49:00
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0