Bada!

Igår fyllde vi hela dagen med saker att göra så det blidde ingen blogg... Först på morgonen gick vi ut och gick, jag och Albin och nu tog jag inte ens med mig vagnen, han sitter ändå inte den, så jag tog en ryggsäck i stället och så passade vi på att handla på vägen. Sen när vi kom hem så var det bums i sängen med Albin och jag började med maten, David kom och käkade med oss och sen kom Björklund. Vi passade på att baka en kladdkaka medan vi väntare på att mormorn skulle sluta och komma och äta.

När mormorn och Björklund åkt hem så busade vi en liten stund innan David kom hem och jag stack till Gekås. Jag åkte vid halv 5 och var hemma vid 6... Jag tyckte ändå att jag kunde strosa lugnt. När jag kom hem så var det bara att visa mormorn vart allt låg för jag skulle på styrelsemöte och David skulle på träning så mormorn fick lägga Nusset i går och det hade nog gått bra.

I morse vaknade Albin klockan 5 och tyckte absolut att det var morgon, ska vi verkligen sova längre nu?? Bara att skutta upp... Nu ska vi strax åka och hämta Li, vi ska in och bada, Jag, Li och Albin!

När vi kommer hem, gissar jag att Albin sover gott så då ska jag passa på att städa av, damma och så, sen när Albin vaknar så ska vi handla allt till kvällen och hämta tårtan hos Sylvie som farmorn beställt. David slutar en timma tidigare idag så har han lovat att ta golven medan jag lagar maten, dukar och bakar bröd... Klockan 18.00 kommer gästarna (Hoppas vi, Davids pappa har dålig koll på tider och när David fyllde kom han 2 timmar för tidigt...) och vi ska fira vårna goá glada 2-åring!!


Kommentarer
Postat av: johanna

Hej hej..

hur har du det den 1 a november?? tänkte på fotograferingen.. Du kan väl kolla om det skulle gå, mvh johanna

2008-10-24 @ 08:44:03
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas ni haft det skönt i simhallen! I detta vädret hade det ju varit så mysigt om vi hade kunnat följa med! Typiskt...

2008-10-24 @ 11:31:50
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com
Postat av: Charlotte

Johanna: Jag jobbar till halv 4 den dagen...

2008-10-24 @ 22:21:02
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
Postat av: johanna

OK, kan du söndagen eller kan du måndagen?

2008-10-25 @ 17:59:29
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/
Postat av: johanna

Ok men passar måndag den 3:e nov kl 12 för dig så tar vi det?? Eller om du tycker en annan tid känns bättre??

mvh johanna,

ps, vart ska vi vara? hemma hos oss??

2008-10-27 @ 08:45:57
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0