Bättre igen...

Natten har varit helt ok faktisk, har bara vaknat ett par gånger med somnade om ganska snart och Albin har bara vaknat en gång i natt så David sov där inne till halv 7!!! Fattar ni, halv 7!! Han tog sovmorgon, David tog med honom ner (han kom nämligen och ställde sig vid sängen med baksidan till och sa "BAJS") och jag fick susat en stund till, gick nog inte upp innan klockan var nästan halv 8, skönt!

Idag är det bättre, det tar ju en halvtimma eller så innan man hostat & harklat sig färdigt men jag har ingen huvudvärk alls idag! Halsen är det samma, att aldrig halstabletterna ska hjälpa! Jag har ingen röst heller, men det är ganska skönt, kan inte skälla eller prata normalt överhuvudtaget, det är bara viskningar som kommer ur min mun idag.

David och Albin är ute och städar bilarna och jag ska strax gå ut och umgås lite med dom tänkte jag, först blir det en kopp te och en bafucin.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var ju för väl att det vänt åt rätt håll nu.

2008-10-12 @ 09:43:33
Postat av: Charlotte Jönsson

Ja, nu hoppas jag verkligen att det har vänt!

2008-10-12 @ 09:44:53
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0