Värnersborg!

Japp, snällaste kusin Anna fixade ett hotellrum åt oss i Värnersborg till i morrn så när jag jobbat klart åker vi upp direkt och checkar in för en natt på hotell! Jag har vart lite osäkert på det där nämligen om vi ska åka på morgonen, men då får ju Albin 2 långa resor i bilen på samma dag och det kändes lite orättvist så jag är glad att vi kan lösa det såhär. Jag ska fixa klart all packningen i morrn innan jag börjar jobba och sen ska David ta hand om allt på eftermiddagen, så det blir packat i bilen, att Albin har ätit och är färdig för natten och sen får han vällingen i bilen och kommer somna gott innan vi hinner ut på motorvägen!

Idag har jag jobbat och slitit och nu känner jag mig sådär trött så jag ska bara lägga in lite räkningar, duscha och sen ska det stupas i säng!

Natti...

Kommentarer
Postat av: lina

Hej!

Min käre sambo talade inte om för mig att du hade skickat konto nr, så nu sitter jag här och skäms för att du inte har fått några pengar :-(

Jag kan sätta in pengarna alt komma ut och lämna dem på tisdag (ska ändå till Himle så då kan jag ta den vägen förbi?) Hoppas ni haft trevligt! Kram

2008-10-18 @ 10:07:18
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: johanna

hejsan!!

ja det var det, jag frågade Gabriel åxå när jag såg ditt inlägg..

Han tyckte din sambo var väldigt trevlig... :-)

2008-10-19 @ 08:46:23
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Lina: Det går bra att sätt in dom på mitt konto, det dras ändå därifrån så.

2008-10-19 @ 12:04:46
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0