Bättre nu... lite i alla fall!

Jomen jag tycker nog det känns lite bättre...

Jag fick be mamsen komma och hämta Nuss i förmiddags, så kass var jag, la mig på soffan och satte på Grey's Anatomy, sen låg jag där till Albin hade vaknat vid 1, då gick jag upp, packa ihop lite saker och gick ut... Jag och Albin passade på och gå om ICA och hämta ut David födelsedagspresent (vågar inte skriva här vad det är, inte för jag tror att han läser med OM) och sen hem, tur att klockan redan var halv 4 då för jag hade inte vart någon bra mamma i dag, kort tålamod i vanliga fall... Vi byggde med kappla klossarna tills David och brorsan kom hem.

      
På första bilden är det Albin som bygger med klossarna, mitt torn står i bakgrunden, helt otroligt att det fick stå så länge!På andra bilden är det morbrorn som har krypit in under vår altan och ska borra hål (han är betongborrare). På sista bilden är det Albin som står utanför och undrar vad det är som händer, varför ligger morbror och dånad under altanen.

Albin stannade kvar ute en stund men sen ville han in till mig så vi satte igång och gjorde pannkakor, ett nytt recept på www.pannkakor.se nyttiga pannkakor med havre och dom blev verkligen supergoda Albin åt 3 (!) hela själv. Mamma och pappa kom och sällskapade mig och sen drack vi kaffe (inte jag då förstås) och käka Smarrys. Morfarn fick såklart underhålla Albin, för han vill gärna vara hos sin morfar, dom har nåt speciellt dom där två!

     
 

När mormor och morfar åkt så var det dax att borsta tänderna och tvätta sig, Albin hade bestämt sig för att sköta tvättningen själv idag...

 

Nu ska jag strax lägga mig i sängen och ta med en film, ska bara starta en maskin tvätt först. I morrn är det Davids födelsedag så jag hoppas innerligt att jag är bättre då! Han är föresten på 25-års kalaset själv, han tog med sig en flaska rött och åkte, så gulligt!

Ojj, nu höll jag på att glömma, skulle ju visa hur vi hade det i går!
    
   
Tro det eller ej, men det är jag som bowlar bakom Anna på den 1:a bilden, sen är det Marie, Ida, Robert och sist hela gänget!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina bilderna blev på Albin och morfar! Och vi (Nuss&mormor) har faktiskt också nåt speciellt ihop... ;-)

2008-09-27 @ 09:28:58
Postat av: Charlotte

Såklart ni har!!! Idag gav Albin pappan paket på sängen!

2008-09-27 @ 09:44:02
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad flitig du är med bloggandet!



2008-09-27 @ 14:47:48
Postat av: Charlotte

Ja, visst är jag, men jag är "periodare" så det kanske bara är nu...

2008-09-27 @ 19:58:31
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
Postat av: Anna

Bowla, det var länge sen! Det får vi ta och göra en kväll i Trysil, eller hur?!

2008-09-28 @ 10:14:43
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com
Postat av: Charlotte Jönsson

Anna: Såklart vi ska bowla, kan tänka mig att Albin kan gilla det med!!

2008-09-28 @ 16:52:47
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0