Dur add jag är ledid hela helgen...

Ungefär såhär låter jag just nu, fast med en kraxig, hes förkylningsröst.

Igår kväll när David kom hem så hade han Björklund på släptåg så jag fick sitta och "hyscha" hela Maria Wern igenom!

Varje gång jag reste mig upp till sittande i soffan så dunkade det i huvudet så jag trodde jag skulle svimma, jag gjorde ett tappert försök att dricka lite alkoholhaltigt men det hjälpte visst inte, för jag vaknade lika kass som innan jag gick och la mig. När Maria Wern va slut så gick jag raka vägen upp i sängen, alldels feberröd om kinderna va jag men jag somnade som en stock i alla fall, tacka vet jag nässpray!

I morse sov Albin faktisk till klockan 6 så David tog honom och jag låg kvar en stund till. Nu har vi ätit frukost och Albin sitter i mitt knä och matar mig med russin... Vi ska strax packa ihop oss och åka till mormor där Albin ska vara idag medan jag jobbar...

Wish me luck... Atchooo!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars dig! Tog du dig igenom dagen på jobbet?

2008-09-24 @ 22:07:37
Postat av: Charlotte

Japp, se det nya inlägget! Vem undra förresten??

2008-09-24 @ 22:29:10
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0