Nya fönster!

Det har vart dött i bloggen några dagar nu, men jag har jobbat och inte alls haft tid men både jag och David har tagit foton under dagarnas gång. I går hade David och Morgan en halvdag över och bestämde sig för att sätta in några av fönstrena!


Jag jobbade ju så Albin fick vara med och hjälpa till... Vi har påskpyntat liiite (ingen idé att ha nåt när vi ska byta fönster och inte har några karmar/lister/foder.

Idag har dessutom sotarn varit här och vi hade visst en läcka någonstans så det har yrt in extra mycket i huset så när jag kom hem var det bara att börja saneringen av allt sot som låg på ALLT i huset.


Pyzen och Kajsa var framme och kollade läget och deras tassar skvallrade rätt bra om vart dom varit...

Nu ska jag fortsätta kolla på "Se upp för dårarna" eftersom det inte går nåt Grey's (f'*cking, j*vla ishockey).
I morrn blir det mycket, vi ska planera fredagen, handla, hämta/betala cykeln, snygga till hemma och fixa påskägg!

Kommentarer
Postat av: Anna

Va fint det kommer bli med nya fönster!!



Ps. Håller helt med dig om ishockeyn (upprepar dina svärord)!!!

2009-04-08 @ 22:03:20
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com
Postat av: Mamma

Oj, vilka svarta tassar Pyzen hade!

2009-04-08 @ 22:19:49
Postat av: Charlotte

Mmmm, fatta vad mycket sot vi hade i huset!

2009-04-08 @ 22:25:23
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0