Elin

Idag har vart en fullspäckad dag som vanligt och som jag gillar!!
Förmiddagen var ganska lugn men sen drog det igång och började med Me & I party hos Tessan. Där blev det fyndat detta:



Därefter vidare direkt hem till Bella, Jesper och Elin. Dom 2 sistnämnda låg och vilade när jag kom så jag och Bella fick tjötat lite innan Jeppan vakna och vi fikade innan Elin vaknade och var på sitt soligaste humör!
Såhär go är man när man är 7 månader och med världens härligaste kinder!

 
Som vanligt har jag fler favoriteri andra färgsättningar...
Svartvitt tex som är min favvo!



Nu ska jag ta och gosa med min son för i morrn träffas vi inte mycket då jag jobbar långdag, 10-20.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så söt hon är!

2009-08-30 @ 20:32:09
Postat av: johanna

Hej..

Ja absolut, vi har redan bestämt oss, hon verkar jättebra och väldigt snäll, Melwin gillade henne direkt och längtar redan tills hon kommer imorgon för att gå igenom allt här hemma.. kommer säkert bli kanon..

2009-08-31 @ 21:16:41
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0