Härlig eftermiddag!

Har vi haft, jag och Albin, tillsammans med Anna, Noa & Ella. När vi satt där och pratade så ringde kusin Nettan och hade tråkigt så hon tog med sig barnen och kom hon oxå så det var high life nere i Hamra idag!


När vi kom hem fick Albin lite kvällsmat och sen gick han med David ut för morfarn kom och skulle hjälpa till med takstolarna till utbygget. Albin roade sig med lite av varje tydligen för när jag kom ut efter kvällsmat och dusch så var han mer än lovligt skiten! Han visade upp alla sina snigelfynd och var överlycklig för det!

När mamman tyckte det räckte med lek & bus för idag så var det tvunget med att långt bad för att få väck all skit!
Efter badet hade vi mys i hans säng, Albin vill numera att man killar honom på armarna, ryggen och nacken när han ligger ner, "mamma, hönt!" säjer han...

Mysiga lilla unge! Nu ligger han där uppe, nybadad och go, nästan så jag inte ville gå därifrån när han somnat... Jag tänker oftast på hur lycklig jag är när jag ligger där med honom, i väntan på att han ska somna, då lägger han oftast armen om min hals och säjer "hå ja".

Nu ska jag fortsätta kolla på tv med min sambo, det var nämligen precis lika mysigt att ligga ihopkrupen i hans famn i soffan...

Kommentarer
Postat av: Andréa

Är allting alltid som "en dans bland rosa moln" hos er? Inga trotsiga barn lr griniga gubbar? ;-)

2009-08-05 @ 14:36:52
Postat av: Charlotte

Just nu har det vart väldigt mycket "dans bland rosa moln", ibland går det upp och ner men hela sommarn har nästan bara vart upp! Mycket utflykter och bus gör att Albin oftast är ganska snäll och lugn, gubben är inte hemma så värst mycket å då är det skönt när han är det så då vill man inte vara griniga på varann!

2009-08-05 @ 14:53:48
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
Postat av: Nettan

Det var roligt att träffa er idag, det får vi göra om!! Kramisar till er!!

//Nettan

2009-08-05 @ 19:29:17
Postat av: Lina

Hahaha, Saga är precis likadan, hon vill bli kliad hela tiden...visst e de söta de små (stora?).

kram

2009-08-06 @ 22:08:51
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0