Scrapa med PS!

Har vart både besviken, ledsen och fruktansvärt arg nu en stund och då passar jag på att sitta en stund vid mitt älskade Photoshop. Varför jag har varit arg tänker jag inte gå in på här i bloggen och jag ska göra allt jag kan för att lägga det bakom mig och ha världens bästa jul med min älskade familj!

Jag ska i alla fall visa er några av mina nya alster!



Dessa häftiga scrap-kit har jag hittat inne hos mina nyfunna vänner på photoshop-bloggen, Bilja & Tessisen

och en blå...


Kommentarer
Postat av: Alexandraida♥

SÅÅÅ fint du gör =)

Många som är nagelbitare gör gele naglar för de är

sten hårda o går inte att bita på.

Kram

2009-12-22 @ 21:59:06
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Anna

Se där ja!! Visste väl att det bodde en liten scrappare inom dig! ;)

2009-12-22 @ 22:34:45
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com
Postat av: Mamma

Så fina! Är det svårt?

2009-12-22 @ 23:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0