Trött...

Orkar igentligen inte blogga utan ska gå och lägga mig alleles strax men då kom jag och tänka på alla dessa mostrar och kusiner där ute som vill veta hur man haft det på dagen så jag gör ett kort inlägg för eran skull bara.

Har ju jobbat, både igår och idag och det har vart både bra och mindre bra men det ska vi inte gå in på nu, då blir jag sittandes här hela natten... Mammsen ringde mig på jobbet innan och undra om jag ville komma och äta kvällsmat där, Albin, David och Eva var ju oxå där och det ville jag gärna, haken var bara att hon varken hade bröd eller pålägg så det fick jag köpa med mig hem, jag frågade vad hon HADE hemma, en gurka svara hon då! Hon e söt, min mamma, sötast faktiskt!

I alla fall så fick jag en tidning i förra veckan och där var en del spännande länkar som jag var tvungen att gå in och glo på och den ena var just denna, Chokladfabriken kan ni tänka er för en gottegris som mig! Jag var i allafall tvungen att testa och beställa hem något så jag tog detta!


Choklad som man gör riktig varm choklad av!

Sen var det den andra sidan, Aromboden, oxå ett måste för en "tekärring" som mig! Helt underbart jue!

Har beställt lite nya kläder till Albin, det var Blingo-party hos Sofie i kväll men jag jobbade ju så jag kollade på käderna på nätet och beställde genom henne, vad tror ni, hur cool blir Albin i detta? Jag bara älskar deras kläder!



Nu ska jag i alla fall krypa ner mellan lakanen och somna sött!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Han blir söt i kläderna. Förstås! Nu funkar solariet, Roger ringde upp. Hyggligt va!

2009-02-11 @ 21:52:59
Postat av: tippen

Tack Charlotte! du vet ju att jag älskar att läsa din blogg, han kommer bergis att bli Tvååkers tuffaste i dom kläderna!

2009-02-12 @ 14:05:49
Postat av: Anonym

Tack!! :-D



Ps: Har du smakat på kanel-bulle teet än?

2009-02-12 @ 20:18:04
Postat av: Charlotte

Anonym: Jag har smakat, riktigt gott!

2009-02-12 @ 21:16:31
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0