Nu har vi börjat!

Idag har vart en lugn dag! Jag började med att jobba några timmar på morgonen och sen när jag kom hem så åkte vi till Falkenberg en stund och sen i kväll har vi vart hos mor & far och ätit söndagsmiddag, jättegott! Jag skulle igentligen haft en PartyLite visning men tyvärr har jag inte återfått min röst så det gick inte men som tur var så var det hos världens bästa värdinna så hon höll i visningen själv, lånade bara mina doftprover!

Jag fick i alla fall packat med mig årets tomtedräkt till Albin och sen fick morfarn hjälpa mig arrangera upp en tillfällig "studio" medan mormor agerade assistent (som vanligt och vad skulle jag göra utan en assistent!). Albin var sammarbetsvillig (somm vanligt) och jag fick en del som jag verkligen gillar! Skulle bara så gärna vilja ha några ute i naturen oxå, men jag ska fila vidare på den ideén... Tills dess får ni kika lite på dessa så länge!



Jag blir ju såklart himla glad om jag får veta vad ni tycker oxå...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, se sötare tomteniss har jag då aldrig sett.

2009-11-15 @ 22:16:06
Postat av: Ami

Som vanligt... Superfina kort med en jättesöt liten kille! Mina favoritbilder är den när han är på väg att ta en slev gröt och kortet i mitten längst ner. Det strålar bus om hela honom!

2009-11-15 @ 22:49:43
Postat av: Anna

Den översta bilden är helt underbar.

2009-11-16 @ 08:02:59
Postat av: Sandra

Helt underbara tomtekort. Lite ovanliga om man jämför med många andra man ser.

2009-11-16 @ 08:05:08
Postat av: Frida Johansson

Jätte fina kort Charlotte!

2009-11-16 @ 09:09:47
Postat av: Anna

Gillar det översta kortet skarpt!

2009-11-16 @ 12:14:08
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com
Postat av: Angelina

Verkligen jätte fina bilder ... mina två favvoriter e dom två översta bilderna! Har själv funderar på de där med ute bilder o tror jag har en hyfsat bra ide på hur jag ska ha de frågan e bara om de blir så bra som jag vill =)

2009-11-16 @ 16:11:51
Postat av: Angelina

Förresten vart har du köpt den fina tomte pyjamsen har själv bara hittat såna där tråkiga

2009-11-16 @ 16:13:40
Postat av: lina

Jätte fina kort på en fin kille :-) Min favorit är längst ner till höger

2009-11-16 @ 17:10:29
URL: http://secretmom.blogg.se/
Postat av: Lina

Jättefina kort Chalotte! Alla lika fina, men favoriten är nog det längst upp...

Jag läste det du skrev om dagislämningen. Har du funderat på att byta dagis? Det behöver ju såklart inte vara så att det hänt något eller så, han kanske helt enkelt inte känner sig trygg där? Mamma har berättat om när jag var liten att Jens fick sitta och trösta mej hela dagarna när vi var hos dagmamman. När detta pågått i ca 3 veckor och det inte blev någon förbättring så bytta vi dagmamma och efter det grät jag inte en tår när mamma eller pappa lämnade mej. Det lustiga var att det hade inte hänt någonting, barnen var i min ålder så jag hade ju andra att leka med, men antagligen kände jag väl inte mej trygg där.

Det kanske är värt att testa eller i alla fall tänka över??

Hoppas du mår bättre med tanke på förkylningen och så! Kramar!!

2009-11-16 @ 17:22:10
URL: http://linagson.blogspot.com
Postat av: Camilla

Helt enkelt underbara kort - på en underbar kille! Du gör fantastiska kort!!! Du påminner mig om att det snart är dags att tänka på det här med julkort....ha det så bra! Kram:)

2009-11-16 @ 19:12:33
Postat av: Pia

Åh, så underbara julbilder på en ljuvlig tomtenisse.

Jag röstar för bilden längst upp, där Albin äter gröt Den bilden är ju bara för härlig.

Men som vanligt så är ju alla dina bilder som du visar oss här helt underbara. Du är så duktig bakom kameran. Så synd bara att du inte bor närmare Småland, för då hade jag anlitat dej till mina älskade barnbarn.

2009-11-16 @ 19:17:42
Postat av: Laila

Hej! jag tycker han är bra på alla kort som vanligt,men skall jag välja ett,så blir det kortet där han har grötfatet vid sidan!

2009-11-17 @ 23:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0