Mitt lilla bustroll!

Jag bara älskar hösten och alla färger!
Albin har vart ute hela dagen, ibland hjälper han pappan & farbror och ibland leker han i trädgården och jag blir så varm i hjälrtat när jag står inne och viker tvätt, eller skalar potatis och ser honom ute när han leker, så lycklig och busig! När jag pyttsat in gratängen i ugnen innan idag så gick jag ut och tog med mig kameran.

Albin vet ju vid det här laget vad man ska göra när mamma kommer med den... Även om en del miner är lite tillgjorda så är han allt min goa unge!


Kommentarer
Postat av: Mamma

På nedersta kortet är han ju lik mig på munnen! Han är allt lite lik sin mormor va?

2010-10-10 @ 17:57:06
Postat av: Frida

Håller med dig som jag sagt innan, älskar hösten mer och mer...

2010-10-10 @ 18:37:52
Postat av: Jonna

Sicket litet troll (: fina kort är det också, du kan du! De där ögonblicken, som får en att smälta, vill man ju bara ha på kort. Mys.



Kul att du läst förlossningsberättelsen, snart kommer del 2 också. Allt gick faktiskt relativ snabbt ändå, om de första "små" värkarna inte hållt på sålänge ...



Kram på dig!

2010-10-10 @ 21:55:44
URL: http://djonna.blogg.se/
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

Så jätte fina kort =)

2010-10-11 @ 00:15:11
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0