Söta små sidvagns-supportrar...



Det brukar aldrig ligga ett SM så här sent på året men nu fanns det inga andra datum som passade så det fick bli denna helgen och det gjorde nog att en del stannade hemma, för vi hade runt 9 grader hela dagen och jag gick i dubbla byxor, 3 lager tröjor, en jacka och jag kan inte påstå att jag var särskillt varm...

Våra små supportrar däremot höll sig varma hela tiden och under båda heaten så hejjar dom på sina favoriter. Albin hejjar såklart på morbror Coffe och lilla Lovis hejjar fram sin farbror Sonnie Folkesson.

Söta är dom i alla fall där dom sitter och håller koll på tävlingen!


Kommentarer
Postat av: Eva

2002 gick sista SM-tävlingen den 5 oktober i Huskvarna tror jag. Det var den dan Noa föddes.

2010-10-03 @ 23:09:45
Postat av: Ida- Blivande mamma

Sötnosar =)

2010-10-04 @ 13:10:51
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0