Albin & Emil

Nu har jag i alla fall hunnit kika igenom bilderna som jag tog på Emils 6-månaders dag och jag bjuder på några bilder på min lilla knubbis!



Dessutom är ju Albin jämt med mig och han ställer gärna upp på kort och då får han självklart vara med,
mina ljuvliga ungar!



Vad händer här hemma då?
Jo, jag har jobbat undan en hel del idag faktiskt eftersom jag har fotat supermycket nu i maj/juni så har det liksom inte hunnits med. Det är alltid skönt när man fått iväg en del.

I förmiddags var vi borta och städade dagis och sen efter lunch kom Gabbe och kikade på lillstugan nu när brorsan snart ska flytta...

Emil är inte riktigt sig själv, han verkar ha riktigt ont av den där tanden som är på G, nästan värre än den första. Men han är ljuvlig ändå, jag kan inte fatta att han inte alltid funnits hos oss! Det är samma sak när jag tänker på Albin och vilket liv jag/vi hade innan han kom till oss, vad gjorde man då?
Jag är helt klart menad att vara mamma!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Vart ska han flytta??? Inte så långt hoppas jag... Vi väntar ju fortfarande på honom ;)

2011-06-13 @ 17:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0