Finaste brudparet!


Finaste brudparet någonsin!

Jag tror inte längre jag vill gifta mig, för jag kommer aldrig kunna bli så fin som Anna var igår.
Vilken vacker brud och vilket underbart lyckligt brudpar!

Som ni kanske förstår så håller jag på och redigerar bilder för fullt och jag har inte kollat med brudparet än om det är ok att visa några bilder så ni får hålla er lite.

Vi är ganska trötta här hemma idag efter att ha kommit hem vid 02.15 och då var jag tvungen att kliva in i duschen och tvätta håret (2 gånger) för att få ordning på "skatboet" som jag hade men det var det helt klart värt, håret höll (och sminken med för den delen), från 10 på förmiddagen till halv 3 på natten!
Lillebror fattade ju inte alls att mamma inte var det minsta pigg när han vaknade, precis som vanligt strax innan 6, då hade jag ju bara sovit 3 timmar...

Vi låg kvar i sängen och jag försökte slumra men det tyckte inte lillebror om och för att verkligen få mamman ur säng så passade han på att bajsa så jag var så illa tvungen att gå upp. Så nu börjar ögonen gå lite i kors och vi ska bara kolla på Mästarnas Mästare, sen blir det definitivt sängen!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Måste ju hålla med, Anna var så sagolikt vacker att man trodde man såg i syne! Vilket fint, och urskojigt bröllop!

2011-05-29 @ 20:07:45
Postat av: Anna

Va kul att det blev ett så lyckat bröllop! Håller verkligen med om att dom va vackra! Glad att jag hann komma i tid och smyg titta på vigseln;)



Du är så duktig på att fota Charlotte! Tror du jag skulle kunna få något foto på brudbuketten sen när du redigerat klart?



Ha en skön kväll! Kram Anna

2011-05-29 @ 21:00:17
URL: http://mittlivpagarden.blogg.se/
Postat av: Lina

Vilken underbar bild!!!Hoppas verkligen man får möjlighet att se fler!!!

2011-05-29 @ 21:14:30
Postat av: Anna

Tack Charlotte, jag kände mig såå fin!! Allt var perfekt; klänning, skor och blommor blev precis som jag tänkt mig och vad jag hittills sett tvivlar jag inte på bilderna heller!!

Stor kram och stort tack till dig, underbara kusin!!

( Har inget emot fler bilder här på bloggen ;)

2011-05-29 @ 22:00:38
Postat av: Malin

Vilken bra bild! Man bara längtar efter att få se mer!!!



Kram

2011-05-30 @ 21:24:24
URL: http://www.femifamiljen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0