Mys i ladan!

Alltså det är helt galet så mysigt det blir i Rönnås Lada, där vi ska ha julmarknaden på torsdag!

Jag har vart där en sväng nu i kväll och fixat och donat lite och Pia & Ida har pyntat så fint!

Titta bara på detta, står det inte typ MYS över hela dessa bilderna!?



Det är ju nästa så man kan se stalltomtarna på loftet...

Jag fick provfotat lite i min hörna, och jag blev så nöjd va tror ni?



Min "fotovägg" va Bo-Inge (Pias man) så snäll och skruvade upp till mig även om jag hade David bil och säkerligen kunde hittat både skruvdragare och skruv där så var jag ytterst tacksam över den insatsen.



Sådär, nu kan det få bli torsdag när som helst, jag är förberedd!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser mysigt ut, blir nog kanoners!

2011-11-29 @ 21:33:51
Postat av: Nina - Glamourmamman

Ser jättemysigt ut!

2011-11-29 @ 21:37:18
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Anna

Ser jättemysigt ut, väggen blev ju kanon!!

2011-11-30 @ 16:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0