Nytt i kameraväskan!

Såhär precis innan julmarknaden så passade jag på att gå in i den farligaste affären någonsin, för den foto-tokige. Jag menar givetvis vår Expert butik, där jag utvecklat en mycket trevlig säljare/kund relation med en av försäljarna (som dessutom är en ev delägarna), och då ska jag erkänna att han är en sjuhelsikes försäljare och tro det eller ej men jag kom hem med ett nytt objektiv och ett batterigrepp!




Nikkor 50mm F/1,8 och ett batterigrepp MB-D80

Nu ska jag bara hitta tid att testa mina nya tillbehör...


Kommentarer
Postat av: malin

Hej!

Har du löst mysteriet med Albins prickar? Annars kan jag ha gjort det, har likadana på syster dottern och det är vattkoppor på henne. Hon blev hemskickad från skolan idag. Läste lite på nätet och det börjar oftast på ryggen.

Mvh Malin

2011-11-30 @ 21:32:17
URL: http://gisselstadsmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0