Provfotat...

Idag har jag haft barnen med mig ute i studion på en liten provfotning inför Julmarknaden.
Om det gick bra?
See for yourself...



Emil håller på att få nya tänder så han är verkligen inte att leka med, dessutom har jag insett (mer än en gång...) att det inte är helt lätt att fota sina egna barn. Jag hade givetvis mormorn med mig men det var inte alls Emils dag idag och han var sur mest hela tiden.

Albin då?
Jomen den gossen, han är då from som ett lamm...



Jag fick faktiskt några som inte var helt kassa och jag har ju många dagar på mig att försöka få till det
(om jag hinner då vill säga, nu börjar det lixom köra ihop sig).

Innan vi började fota så hade vi faktiskt en helt ok förmiddag med en ordentlig power walk i Höråsen,
fika hemma hos Albins bästis och en kik i deras nya hus, handling och innan middagen fick vi även gjort 5 olika sorters tunnbrödsnittar som David hade med sig på ett möte i kväll.

Nu går ögonen lite i kors här uppe, Emil sover inte så bra på nätterna nu när tänderna ska upp så jag får nog gå och lägga mig så jag hinner få några timmar innan han vaknar och är arg...



Kommentarer
Postat av: Mamma

Sur var han, o luva ville han då rakt inte ha på sig. Du är bortskämd med Albin, den hära ongen blir nog inte så enkel att fota är jag rädd... Men han e dulli ändå.

2011-11-07 @ 22:30:13
Postat av: Eva

Ha ha ha, en mild o glad och en liten suris.

2011-11-07 @ 22:47:34
Postat av: Mamma

Har kommenterat, men det syns nog inte. Eva kunde inte heller...

2011-11-07 @ 23:00:14
Postat av: Farmor

Dom e då för söta dom små barnen

2011-11-08 @ 07:40:42
Postat av: Josefine

Vad tar du för en fotografering jul fotografering?? Mvh Josefine

2011-11-08 @ 19:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0