Albin 5 år!

Idag fyller världens bästa Albin 5 år!

5 år, herre gud, vart tar tiden vägen!?



Vid 6 i morse hämtade David in honom i vår säng (för att inte väcka Emil) och där fick han öppna paket och mysa en stund med mig i sängen! Albin fick en jättefin radiostyrd helikopter som han och pappan genast gick ner i köket och började fixa med. Nu står den på laddning och pappan kommer hem till frukosten och provkör lite med honom.

Han fick även pengar, en del en på kontot och en del i sin lilla plånbok, så ska han få gå och köpa en sak, vad han vill. Mitt mammahjärta gjorde lite ont när han bara fick ett paket, men jag och David hade pratat om det och man kan inte överrösa barn med paket, det går bara inte. Dessutom blev Albin överlycklig över sin helikopter och frågade inte efter något mer. Kanske är det för att vi alltid har haft samma tänk, att det räcker med en paket.

Jag är så stolt över min fina kille!
Han är alltid så tacksam, vad han än får.
Han är så glad att han ska få bjuda på det han valt i kväll, Tacos & Marängswiss.
Nu ska vi snart äta frukost och sen kommer farmorn och busar/myser med killarna så jag kan få nåt gjort.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!



För ett tag sedan letade jag efter receptet på vitkladdchokladkaka här på din blogg, var helt säker på att den fanns nånstans. hittade den inte :-(

Kan du mejla över den?



Tack!

2011-10-21 @ 14:16:38
URL: http://www.femifamiljen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0