Bröderna bus!!



Såhär kan det se ut på köksgolvet när bröderna Larsson röjer runt efter maten...

Idag har vi haft en härlig förmiddag! Vi promenerade bort till dagis vid 9 för att Albin ska gå med dom stora barnen på gympan. Medan han var på gympa så passade vi på att gå hem till mormorn och som jag precis hoppats på så somnade Emil av promenaden dit.

Vi hämtade Albin vid halv 12 och sen direkt hem och fixa middag.
Medan jag röjde upp efter maten så gick Albin och hämtade en massa grävmaskiner och gerejer för han och Emil skulle visst leka vägarbetare och till det behövdes det ris, puffat ris, i massor visst...

Jag hade inte mage att röja i ordning direkt för dom lekte så roligt tillsammans med allt riset, men när det urartade och båda låg på golvet och slickade ris, då fick det vara bra, tur att jag har dammsugarslangen ständigt framme.

Mitt i risleken kom Björklund och tittade mest med stora ögon på eländet.
Albin gick ut och hamnade visst inne hos grannen som städade, men Albin fullkomligt älskar Gabbe så det gjorde nog inte så mycket att det var städning på G. Jag och Björklund gick en liten runda i trädgården så Emil somnade och innan Björklund stack hann vi med varsin kopp te.

Nu är Albin kommen ut igen och kör visst någonslags tävling för sig själv med sparkcykeln.
Jag har vikt tvätt och dammsugit av och alldeles strax blir det nog en fikapaus till, Albin ville det.
Kanske blir det en kopp kaffe ute för det är verkligen härligt idag!


Kommentarer
Postat av: Jessica & Alma

hihi det ser nästan ut som dom gjort lite hyss och inte vill avslöja nått för sin mamma

2011-10-17 @ 20:43:38
URL: http://cornerofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0