Fotografera en fotograf?

Det här uppdraget var inte det lättaste att lösa...

Jag behövde bilder på mig själv, in action så att säja, till ett uppdrag och det var jag tvungen att fixa i helgen.

Jag har ju ändå haft kunder i studion idag så på förmiddagen var jag där ute och städade och fixade i ordning lite och fick med mig kameran och så ut. Problemet var ju bara HUR jag skulle lösa det där med att ta bilder på mig själv med en kamera i handen. David fick helt enkelt hoppa in och knäppa bilderna och så fick jag ha den gamla systemkameran (som inte på något sätt är dålig, bara det att jag använder helst min Nikon) att hålla i.

Jomen visst, jag ser ju ut som en första klass byfåne hur jag än gör!
Jag avskyr mig själv på bild men jag tänkte ändå bjussa på några bilder...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Bilderna är fina, och du är jättefin!

2012-02-11 @ 22:45:34
Postat av: Pia

Du är jättefin på korten, och ja, du ser verkligen ut dom en förstaklass fotograf!!! inget annat. David skötte sig fint bakom kameran också;-)

2012-02-12 @ 06:41:38
URL: http://marlonzacco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0