Nytt på hemsidan!

Eftersom jag vart hemma och bara myst med Albin idag så har jag även hunnit med att uppdatera hemsidan
(hur mysigt det än är att kolla på Aristocats, Draktränaren & Ronja Rövardotter för tjugonde gången...)!

Jag har blivit betydligt bättre på att uppdatera hemsidan och det kommer nya bilder i galleriet allt eftersom, dessutom uppdaterar jag nyhetssidan flitigt oxå så gå gärna in och kika här!

Nytt på hemsidan är bla. familjebilder och bröllopsbilder, det kändes som om det var tvunget att äntligen ta tag i det nu när bröllopsbokningarna för sommarn börjar rulla in.
Dessutom har jag beställt nya album så om ni kommer hit och fotograferar er så kan man snart kika i ett exemplar med bla dessa fina uppslagen i.









För att bläddra i hela albumet, klicka här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0