Min fina familj!


David, Albin & Emil, mina fina killar!

Idag har vi haft en bra dag.
Det bidde ingen MC-mässa för vår del idag. Eftersom David jobbade på dagen så tog jag och grabbarna hand om sängkläderna, tvättade, vädrade och så.

När vi kände oss hyfsat klara så tog vi på oss och gick ut. Precis när vi kom ut så kom Albins kompis Oscar med sin pappa och lillebror så vi stannade kvar i trädgården och busade med dom en stund.
Sen gick vi ut en promenad och hamnade hemma hos mamma & pappa. Där fick vi fika och några timmars underhållning innan vi vandrade hemåt igen, lagom till lunch.

Vi käkade lunch och sen tog Albin igen sig lite med att kolla på Draktränarn (som han lånat av morfar...). Jag och David gick ut i studion och fixade med mina nya grejer som kom i veckan. Nya bakgrunder, filter och objektiv.

Det blev så jäkla bra så jag var bara tvungen att ta med hela familjen ut för en liten prov-fotografering.
Jag kommer säkert bjuda på bilder från den här fotograferingen i tid och otid för det blev så många härliga bilder som speglar mina goa buskillar (inkl pappan då!).


Kommentarer
Postat av: Lina & Owe

Vilka härliga bilder!!!!!!!

2012-01-29 @ 21:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0