Mina fina ungar!

I går passade jag på att smita ut och städa av ordentligt i studion efter juluppehållet och med mig hade jag hjälp.
Albin följde med ut och hjälpte till med både dammning, dammsugning och golvtorkning.

När vi var klara monterade vi ihop blixtarna och passade på att provfota lite och rätt som det var dök det upp en nyvaken lillebror och ville vara med och det fick han ju!


Det är alltid betydligt enklare att ha en vuxen till som kan hjälpa till men det hade jag inte så det blev bara några provbilder och visst är dom väl söta, mina båda små?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaa, det är dom!

2012-01-09 @ 21:17:25
Postat av: Eva

Hur söta som helst.

2012-01-09 @ 22:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0