Överraskningar...

Jag älskar när jag kollar igenom minneskortet och upptäcker bilder som inte jag har tagit.
I bland få David för sig att fota lite, om kameran ligger nära till hands.

Här om dagen hade han visst busat och lekt lite med barnen och då var där en hel massa nya bilder som jag inte kände igen, men ack så roligt!


Albin är inne i en fas nu, han ska göra miner och grejer varje gång man tar fram en kamera. Emil sitter fortfarande som en fågelholk med tungan på tork om han har fäst blicken på något intressant...


Vår bebis har dessutom fått ordentlig kläm på det där med att rulla och kasta bollar.
Nu ska vi leka med bollar i tod och otid. Så fort han kommit över en boll så kommer han och vill leka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0