Det finaste vi har...

I helgen, när vi var ute på lagret på morgonen och hämtade/lämnade grejer, så hade jag med kameran och fotade runt lite. Det högg till så fasligt i hjärtat när jag tittade på mina älskade barn och insåg att jag faktiskt inte kan skydda dom från ALLT ont.
 
 
Min finaste Albin!
Lite långhårig och i både för liten tröja och för små crocs, men han älskar dom och jag älskar ju honom så vad gör väl det...
 
 
Min allra busigaste Emil, som jag älskar något så gränslöst mycket!
 
Han är busigare än någon jag tidigare träffat men så rysligt god mellan varven att mitt hjärta blir så varmt så det smälter en liten aning.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Dom är så goda dom där små gossarna, att mormorshjärtat också smälter lite.

2012-07-17 @ 21:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0