Idag för...

I bland (ganska ofta faktiskt) funderar jag på varför jag tar så in i hundans mycket kort, jämt! Och framför allt, varför jag spar alla? Det går ju åt hur många externa hårddiskar som helst och jag lägger timmar på att sortera och hålla i ordning alla bilder, i år, månader, händelser mm.
 
Men idag, när jag letade efter något helt annant egentligen, så kom jag på det!
Jag har ju nästan någon bild varje dag, sen jag började kategorisera upp mina bilder runt 2006/2007 någonting.
Så när jag därför började kika så såg jag ju att jag hade bilder från den 31 juli, i flera år!
 
Jag ska visa!
Här har vi alltså 2011.
 
 
Vi var iväg med husbilen på lite semester och besökte bland annat Borås Djurpark.
 
Sen hittade jag ju då även från 2010...
 
 
Då höll vi för fullt på med att fixa taket på garaget. Pappa hjälpte oss och passade även på att visa Albin brorsans gamla cykel som han haft ner från vinden och lagat punka på. Emil låg i magen och jag var sådär lagom tjock...
 
2009 gjorde vi...
 
 
Brorsan hade inte semester i alla fall för han sitter med sina jobbarbrallor på och vi var hemma hos mamma & pappa allihopa och tydligen exprimenterar vi med att blåsa ballonger, i ballonger... Även detta alltså den siste juli.
 
När jag klickade mig vidare till 2008 så hade jag bilder från samma datum då med!
 
 
Så lustigt, att vi var på Borås Djurpark, samma datum, fast 3 år tidigare!
Efter djurparken åkte vi till Knalleland i Borås och shoppade lite, bla köpte mamma dessa flytgrejerna till poolen och dom håller än, dom är inte ens lagade! Givetvis fick vi tvunget testa dom när vi kom hem...
Dessutom ser jag att David har sina älskade linnebyxor på sig, som jag försökt slänga/skänka i flera år... Som tur va, gick det stora hål i dom tunnslitna brallorna i helgen, när dom kastade vattenballonger. Men tro inte att dom är "döda" för det, nä nä, dom hade hamnat i tvätten och jag hängde upp dom tidigare i förmiddags när jag tvättade...
 
När jag kikade i 2007-mappen så var där inget på den datumen, men det är troligtvis för att jag sorterade dom annorlunda då, i händelser i stället för datum och så roligt ska vi inte ha, så jag ska börja söka i alla mappar på alla externa hårddiskar...
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul, det är då inte många som har det så!

2012-07-31 @ 21:16:36
Postat av: Anna

Tidsödande, men ack så roligt att ha sen! Så kul att kunna se vad man gjorde samma datum åren innan, det är ju inte alltid man kommer ihåg :)

2012-07-31 @ 21:53:52
Postat av: Lina

Lite som en dagbok ;)

2012-07-31 @ 21:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0