Kvällsträning

Idag när David kommit hem från jobbet så packade jag lite fika och så köpte vi varsin kyckligsallad som vi tog med ut och åt innan Albin började köra.
 
Det går som hejsan och han är riktigt grym måste jag medge även om jag har hjärtat i halsgropen.
 
 
Undrar om vi har miljöskadat honom med alla crosstävlingar han vart på i sitt liv, när han (på översta bilden) kliver av quaden och fixar till underlaget innan starten... David tog tiden på hans varv.
 
När vi nästan bara kommit ut så kom jag på att vi inte fick med några blöjor och det var ett par dagar sen Emil bajsa och ju mer jag tänkte på desto mer nervös blev jag så jag ringde mamma och kollade om dom kunde komma ut det gjorde dom ju såklart, men helt i onödan för det behövdes inget blöjbyte.
 
 
Vi hittade ännu mera hallon idag och barnen satte i sig allihopa på vägen hem!
 
I vanlig ordning fick pappan och morfarn meka lite undertiden.
 
 
När Albin hade vätskepaus passade Emil på att ta en liten runda tillsammans med pappan och han är helt salig på den här lilla fyrhjulingen han med.
 
 
Men när han inte körde så gick han med oss och plockade hallon!
 
 
Hela grushålan är full med spår och det är ju så spännande!
Till och med mamman fastnade, helt ofrivilligt, på en bild när David la beslag på kameran...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var värst var du har smygfotat!

2012-07-16 @ 22:21:44
Postat av: Mamma

Han har fått klipptid nu äntligen, i morgon...

2012-07-17 @ 22:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0