Min stora, duktiga kille!



Jag spricker nästan av stolthet när jag är någonstans med Albin!
Han är så duktig och snäll. Han gör som han blir tillsagd och han sköter sig exemplariskt!

Idag har vi ju vart hos tandläkarn och där såg allt bra ut. Lite tandsten men det var ganska vanligt eftersom att  dom har sånt mellanrum mellan mjölktänderna så blir det svårt att få bort.

Han fick massa beröm för att han inte dricker läsk och att han bara äter godis när det är kalas.
Det var en stolt kille som gick därifrån med en liten leksak han valt ut deras låda.
Jag hade oxå lovat honom en ny tandborste om han var duktig och eftersom han vart just det så fick han välja en 4 pack när vi gick förbi apoteket på vägen hem.

Hur gick det för lillebror då...
Tja, ganska bra får man väl säg.
Han klättrade upp och ner på pallen i undersökningsrummet och gick runt och kikade in i dörrhålen på dom andra undersökningsrummen men han var ganska tyst och pillade inte på en massa saker.
Värre var det ju på apoteket där ALLT står i hans höjd...
Jag försökte sätta honom i en stol med napp och snutte, men det funkade bara i en dryg minut så det blev till att bära på honom, då vet jag åtminstonde vart jag har honom.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Haha, man ska ju inte jämföra men...

2012-05-10 @ 13:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0