Att ha vart ute och fotat i regn...

Alltså det här med att fotografera, det är verkligen inget glammigt jobb.
Idag var det kallt och blött ute och dessutom regnande det men eftersom jag ska till jobbet om bara 20 minuter så var jag tvungen att fota i förmiddags, regn eller inte.
 
Och hur konstigt är det inte att fotografera sig själv?!
Jag hatar ju att vara med på kort och ändå så ställer jag upp på det här, hmmm...
Men det är ju inte så att jag har en modell att ta till när jag har en timme över och då får det bli så här, sålänge.
 
Håll till godo!
 
 
Givetvis är det finfina kläder ifrån BlingCity som jag fotat och kläderna här ovan finns till försäljning i webshopen under kategorin kläder och märket Cream.
 
Jag hade som vanligt, en hel låda med kläder med mig hem och här har ni några!
 
 
Innan jag gick ut i regnet tog jag några på mig själv inne med...
 
 
Nähe, dax att cykla till nästa jobb!

Kommentarer
Postat av: Ida

Så snygg du är. Jag ställer gärna upp som modell om du/ni behöver hjälp hade varit super kul.

2012-10-14 @ 21:24:30
URL: http://alexandraida.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

Snygga kläder de verkar ha (och modellen är rätt snygg hon oxå!! ), får nog göra ett besök där rätt som det är...

Kram kram!

2012-10-15 @ 07:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0