Mer från Blingcity!

Igår fotade jag massor av kläder i studion och idag har jag varit och hämtat en ny laddning kläder i butiken.
 
 
Det värsta är att jag blir kär i något nytt varje gång jag går in där!
Nu har jag betat igenom en hel kartong (eller 2) med kläder, smycken och väskor!
 
 
Det är verkligen superroligt och när jag ändå har kläderna hemma så måste jag ju passa på att prova lite själv, eller?
 
 
Inte alls min stil, men det va det jag hade fått med mig som inte var i stl S...
Marie, som har BlingCity, ringde några timmar efter att jag varit där i eftermiddags och sa att det just nu kom in :-massor med nya grejer, väskor bla så jag och Emil körde bort!
 
Vi fick med oss en hel massa väskor hem och när jag tagit studionkort på allt så fick det oxå följa med ut!
 
 
Priser på väskorna är
Stor 799:-
Liten 599:-
Mobilväska 399:-
 
Dom är helt i skinn!
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelina

Var i tvååker ligger butiken?? Bara måste åka dit 😃

Svar: Den ligger bara 3 hus efter Time (Gamla statoil) om du kommer från stan!
Charlotte

2012-10-09 @ 21:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0