Vid dammen...

Vid dammen i Sibbarp var vi och tog kort på Albin den 15 augusti 2008.
Jag gjorde en förstoring och gav till Farmorn när hon fyllde år i september.
 
Givetvis ville hon då ha en likadan förstoring på Emil. Gärna från samma ställe och med samma härliga färger förstod jag. Hon pratar nämligen ofta om just den tavlan på Albin och om hur mycket hon älskar den.
Idag var det alltså dax för kalas och tyvärr kunde jag inte följa med eftersom Albin fått hög feber på förmiddagen.
 
Men för att försöka komma så nära den fyra år gamla bilden på Albin som möjligt så, tog jag återigen mormorn med mig till dammen och klädde barnet i en hängselbyxa, nästan exakt 4 år senare, den 13 augusti 2012.
 
Förstoringen som farmor fick idag, på kalaset, var den näst nedersta.
 
Men för att ni riktigt ska förstå, här kommer Albins!
 
Förstoringen är på den översta bilden.
(Båda förstoringarna är 30x30 cm på uppspänd canvas)
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Dom är så söta!

2012-09-08 @ 21:51:32
Postat av: Albins och Emils farmor

Jag blev jätteglad över fotot på Emil.Dom visar sån glädje på dessa foton. Jag blir så glad och känner en sån värme när jag tittar på fotona med dessa härliga killar

2012-09-09 @ 11:13:44
Postat av: Lina

supergoa bilder, man blir verkligen glad!!

2012-09-12 @ 15:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0