Familjekort

I veckan fick Albin hem ett litet papper med ett par enkla uppgifter. Vi har fått sådana papper förr och det är några frågor som Albin ska svara på och så ska det vara ett litet kort med.
Förra gången handlade det om hur Albin var som liten, nu handlade det om familjen...
Längst ner på pappret var det plats för ett familjefoto.
 
Det här med familjefoto visade sig inte vara helt lätt.
För det första har jag tänkt att ta det varenda kväll hela veckan men det har alltid kommit något annat ivägen. När vi ändå skulle ut allihopa i studion kunde vi ju i alla fall försöka se lite presentabla ut tänkte jag.
Kajsa skulle såklart med och en liten påse med mutor (form av russin och skruvar).
 
Fjärrutlösaren gick runt bland oss allihop och det var lögn i helvete (hittade inget bättre ord för det) att få till ett riktigt bra kort. Nu stod det ju iofs inte att det skulle vara ett bra kort, utan bara ett kort så vi får väl se vad Albin väljer för bild sen...
 
Gissar att ni vill se hur det gick?
 
 
Emil tar sig en liten muta precis framför blixten medan David leker med fjärren, då kan det se ut såhär...
 
 
Om Kajsa ville vara med?
Njae, hon strosade runt lite överallt och vi har därför många bilder med kattsvansar mitt i linsen, men på just denna nedersta har hon ju dock fastnat, med huvudet i alla fall...
 
 
Medan mamman mutar argsint lillebror så passar pappan och Albin på att fota sig själva lite.
Orätttvist tycker jag, att somliga blir så himla fina på bild...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0