Svea & Ted, min trognaste kunder!

Igår hade jag Svea, Ted och mamma Jossan på besök i studion.
Jag och Jossan är gamla klasskamrater och både Svea & Ted har jag fotat varje år sen dom föddes.
Ja, faktiskt innan dom föddes till och med.
 
 
Det är så fantastiskt roligt att följa barn på det här viset, se hur dom utvecklas.
Ted tex, så stor han blivit bara på detta året, pratar och frågar, det händer så mycket.
Sen är det såklart jätteroligt att träffa Jossan så mycket oxå, man tappar ju kontakten annars.
 
Såhär gick det i alla fall.
 
 
Det var Ted som var själva huvudpersonen eftersom han fyller 3 år om några dagar.
Givetvis får Svea oxå hänga med och det var bus vill jag lova, men även kramar och gos.
 

Kommentarer
Postat av: Josefina

Tusen tack för ALLA de fina korten genom åren Challe!

Svar: Det är väl jag som ska tacka!
Charlotte

2013-04-19 @ 20:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0